За първи път чатбот помага на българските туристи
И вие ли се чудите как и къде да прекарате това странно
лято? За пръв път ще имате нов съветник, който ще стои в джоба ви и когато го
попитате, незабавно ще отговаря на въпросите, свързани с почивката ви – от
плажове и цени на шезлонги, до препоръки за културен туризъм и забавления.
Този
съветник е чатбот и се казва ЧАТИ. Той е
разработка на ИТ компанията Абилитикс, уеб сайта egoist.bg, Националното Дарик
Радио и най-голямата неправителствена организация в сектор туризъм – Сдружение
„Национален борд по Туризъм”.
Създателите на ЧАТИ, водени от идеята, че „ДОВЕРИЕТО И
ИНФОРМИРАНОСТТА” са ключът към обгрижени и доволни туристи, почиващи в
безопасни места, създадохме с общи усилия за първи път изкуствен интелект,
който ще отговаря бързо, коректно и адекватно на многото въпроси на
потребителите.
Използването му е
безплатно. Целта му е да подпомогне българския турист в условията на
безпрецедентна криза, предизвикана от COVID-19.
С ЧАТИ туристите ще могат да си пишат и дори да разговарят като със свой близък приятел, който е обиколил и познава България, нейните невероятни кътчета, природа, паметници, културно-исторически дестинации, музеи, винени изби, планини и морски курорти, възможностите за здравен туризъм и балнеолечение, голф игрища.
КАК ДА ГО ИЗПОЛЗВАМЕ В 7 ЛЕСНИ СТЪПКИ ?Чатботът се предоставя БЕЗПЛАТНО;За да започнете разговор с чатбота „ЧАТИ”, отидете на следния адрес:https://skillythebot.com/en/chatbot/chaty/chatbot„ЧАТИ” ще дава отговори на посетителите, чрез задаване на гласови команди на български;Туристите ще са проактивна страна, ще могат да оставят лично впечатление в кратък quiz с 3 въпроса – какво е нивото на обслужване, какво е нивото на хигиена и мерки взети с оглед COVID-19;Чатботът ще ви спести десетки часове, четене и слушане на разнопосочна информация за туризма в България, включително спекулативна и фалшива;Най-важното е, че изкуственият интелект ще бъде „подготвен” да дава адекватни отговори във връзка с Коронавируса;ЧАТИ се обучава, на база на оставените впечатления от туристите и ще да дава все по-добре насоки към почиващите за най-добрите места за почивка в България. А екипът допълнително разработва нови локации и региони, за да бъде продуктът още по-полезен за туристите в България. |
ЧАТИ може да се ползва и в:https://egoist.bg/http://tourismboard.bg/ |
The post За първи път чатбот помага на българските туристи appeared first on zonaburgas.bg.